Friday, June 14, 2013

inside




semua ni macam drama dan novel.
yea. semua ni ta pernah terfikir pun.
memang betul orang kata jangan ta suka. ta suka.
huhh finally! kena pada batang hidung sendiri.



kuasa allah.




redha. walaupun sebenarnya masih ta percaya hadapi situasi ni.
kenapa ni linda????!! come on! ta boleh give up macam ni.
heyy! saya kuat! yea sekuat-kuatnyaaa!
allah ada. bukan saya hadapi seorang.
hakikatnya linda, percayalah semua ni pasti behikmah


bermacam perasaan timbul.


bersabarlah wahai hati
wahai hati yang sering menyakiti bukan disakiti.
mashaallah. teruknya seorang linda.
menyakiti itu bukan pilihan sepatutnya.
dan terpaksa buat pilihan itu sebenarnya,
maaf.


beratnyaa . . . . . . . . . . . . . . . . .
beratnya dugaan ni.
bersyukur diuji. linda, awak terpilih linda.
kuatkan hati. sabar yang tinggi.
yakinlah. seyakin-yakinnya dugaan seperti ini bersebab
yea!! bersebab.




alhamdulillah.
aku redha ya allah.
aku bersyukur ya allah.
ini bahagianku. aku terima.



alhamdulillah,

4 comments:

  1. yayah : isi hati. hihi
    anis : yayyy! ini yang kita mahukan! kuat! semangat!

    ReplyDelete
  2. meh sini meh,kite na bg awak big hug*senyum leba*
    jangan risau setiap kali hujan di tengahhari pasti akan muncul sang pelangi :))
    sayang awk :*

    ReplyDelete